به گزارش بازینگار، وبینار چالشها، موانع و راه حلهای فنی در انتشار بینالملل بازی بر بستر آپارات دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.
توضیحات به نقل از صفحه رویداد در آپارات: «در این رویداد به چالشهای فنی، برنامهنویسی، زیرساخت و مسائل سروری در حین انتشار میپردازیم و راه حلهای آنها را با تکیه بر تجربیات تیمهای کارشناسان بررسی خواهیم کرد.»
![وبینار چالشها، موانع و راه حلهای فنی در انتشار بینالملل بازی](https://bazinegar.ir/wp-content/uploads/2021/04/challenges-obstacles-and-technical-solutions-in-the-international-publication-of-the-game.jpg)
موضوعات گیم گپ 3:
- تجربه های فنی جهت همکاری با چندین ناشر بازی موبایلی مختلف (مدیریت کد، سرورها و …)
- تجربه های فنی در حوزه Live Ops
- تجربه های فنی حوزه تست و تضمین کیفیت
- تجربه های فنی جهت پیاده سازی زیرساخت های A/B Testing
- تجربه های فنی جهت بررسی چالش و ارائه راهکار در حوزه شبکه سرورهای بازی و اینترنت client ها در کشورهای خارجی
در این رویداد پذیرای این عزیزان هستیم:
استودیو پاییزان – سیاوش جعفرزاده: مدیر فنی و مدیر پروژه پسرخوانده در استودیو پاییزان
استودیو تاد – مهدی غیاثی: مدیر فنی و کلاینت بازی پرسیتی در استودیو تاد
مک نید – مسعود نیکومنش: بنیانگذار مک نید و معمار اسبق راهکارهای ابری در ابر آروان
نارین گیمز – احسان فوادیان: برنامه نویس یونیتی و کارشناس ارشد فنی در نارین گیمز
این رویداد روز دوشنبه به مدت ۳ ساعت در تاریخ ۲۳ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۱۷ بهصورت آنلاین برگزار خواهد شد و شرکت در آن نیاز به ثبتنام دارد.